Muzica bună



Muzica bună

  Este prima oară când m-am bucurat cu adevărat de noul televizor. Paradoxal, nu a fost un program HD, a fost ... TVR Cultural în SD (digital ce-i drept). Am dat din întâmplare și am prins destul de mult din concertul "Stradivarius" cu Alexandru Tomescu la vioară, acompaniat la pian de Horia Mihail.

 A fost superb, mi-a plăcut în special interpretarea la vioară. Alexandru Tomescu este un mare artist, în mâinile lui vioara Stradivarius chiar își merită banii.

 Deși televizorul meu nu are un rating foarte înalt la sunet, s-a auzit extraordinar, o senzație aproape ca în sală. Păcat că din când în când se auzea și un ușor brum pe frecvențe înalte. Cei trei sunetiști de pe generic nu au reușit nici de data asta să depășească complet nivelul cu care ne-au obișnuit filmele românești - unde simt nevoia mereu de subtitrare. Totuși a fost un stereo de calitate (conservat de transmiterea digitală) și s-au auzit toate notele necesare unei experiențe de neuitat.

  Felicitări încă o dată lui Alexandru Tomescu !


  Iată un fragment din concert, la cea mai "bună" calitate pe care am găsit-o: