Superblog


Superblog 2011

  Înscriu blogul la un mic concurs "Superblog" pe numele Mihai Voicu. Postul acesta este necesar la înscriere. Nu mă atrag atât premiile cât posibilitatea de îmi face cunoscute ideile. Să vedem de ce tip vor fi temele de concurs...

Update Ianuarie 2012 : concursul s-a dovedit a nu fi un concurs de creație ci un maraton de vreo 30 se articole în care se cereau explicit link-uri la diverse produse și situarea lor într-un context pozitiv. Mulți din cei care au avut răbdarea să scrie câte ceva la toate etapele a câștigat un mic voucher, un fel de schimb contra "search engine optimization" realizat prin link-urile postate. Conform regulamentului, cine nu atinge toate temele iese din concurs.

 Eu am renunțat după vreo 5 etape, nu mai aveam nici timp și mă cam rodea și la nivel etic. Dacă aș face reclamă, aș prefera s-o fac explicit, iar nu amestecată prin texte care mă reprezintă. Cred că am reușit să scriu în cele 5 etape la subiect fără să mă compromit, nu am scris nimic în care să nu cred. Doar subiectul, bineînțeles, nu a fost exact cel pe care l-aș fi ales eu singur, dar este specificat clar că este probă de concurs...

 Sunt oameni care au scris în concurs articole mai artistice decât mine, însă nu mă pot opri să mă gândesc că nivelul de "periere" a firmei care jurizează a fost și el un important factor în punctaj. Am reușit să obțin totuși 400 puncte din 5 etape (medie 80 din 100). De fapt 409 puncte, am avut 9 puncte penalizare pentru întârziere. Câștigătorul a avut 2982 din 33 (medie 90 din 100), iar ultimul câștigător a avut 2707 din 33 (82 din 100).


 Am scos azi link-urile către firme. Nu pot să nu mă simt ușor manipulat în a intra în acest carusel care aprinde în principal becul firmelor sponsor (SEO). Dacă m-aș fi interesat mai bine cum a fost anul trecut nu aș fi intrat de loc în concurs.


Dacă v-a plăcut articolul, daţi vă rog un share :