Piața Rahova


Piața Rahova

  Am fost să fac cumpărături în Piața Rahova și mă ustură gâtul de la fum de țigară. Nu doar că fumează comercianții, mai nou fumează chiar și angajații pieței.




 Piața este acoperită și este oricum unitate de alimentație publică, deci fumatul este interzis prin lege (dincolo de regulile bunului simț). Ca de obicei, când l-am atenționat, respectivul s-a umflat tot el în pene.

 Mai demult semnalasem că se fumează în incinta Primăriei Sector 5, pe hol spre "Protecția Copilului".

 Rog pe cititorul meu fidel care cunoște exact stadiul lucrării de pe Strada Garoafei să îi transmită asta d-lui Daniel Marian Vanghelie, poate vrea să facă ceva, tot așa înainte de alegeri. Eu vreau să trăiesc într-un sector civilizat !




Dacă v-a plăcut articolul, daţi vă rog un share :