Demonstrația de la Universitate


Demonstrația de la Universitate

 Am trecut astăzi pe la Universitate. La fântâni era demonstrația ONG-urilor, iar vis-a-vis lângă TNB erau câteva persoane care făceau o contra-manifestație cu "Jos Băsescu".

 Manifestanții ONG s-au delimitat de toate partidele politice (PDL, USL) și au condamnat clasa politică actuală în ansamblu. S-au reclamat abuzurile recente asupra statului de drept. Am plecat destul de devreme, dar am surprins niște cadre cu mobilul.

S-a scandat "PDL și USL, aceeași mizerie"



  "Noi nu-l vrem nici pe Băsescu, nici pe Ponta și-Antonescu"
 


 
"Poporul prost nu mai vrea băieți deștepți" și "La proba de dictatură, Ponta și Antonescu l-au plagiat pe Băsescu". Era undeva și un afiș contra exploatării de la Roșia Montana.



"Plagiați dictatura în altă parte"


S-a făcut apel la apărarea statului de drept: "Salvați Statul de Drept, Democrația, Libertatea; USL oprește-te !".


"Ne scuzați, credem că exagerați"

"Sunt un frate tânăr / Care crede în dreptate / Am ochi negri dar am mâinile curate" (cu ghilimele)


"Justiție liberă" și "Demisia lui Ponta, demisia guvernului USL, guvern de tehnocrați până la alegerile generale



  Aș vrea ca prietenii mei USL-iști (de fapt mai mult anti-PDL/Băsescu) să înțeleagă ca nu mai e vorba despre o controversă PDL vs. USL sau Băsescu vs. Ponta. Este vorba de respectarea Statului de Drept, care este menit să asigure faptul că nici o forță politică nu poate acționa discreționar, chiar dacă are o majoritate confortabilă.
  Spre deosebire de PDL, care avea o majoritate fragilă și mai era șicanat (inclusiv de Curtea Constituțională), USL-ul nu are practic opoziție și încearcă să obțină controlul absolut asupra tuturor puterilor statului, inclusiv judecătorească. Asta nu poate duce la nimic bun, decât dacă credeți că singura lor dorință este binele cetățenilor.




Dacă v-a plăcut articolul, daţi vă rog un share :