2013-07-05

Review Samsung Galaxy Nexus I9250 - partea 2


Review Samsung Galaxy Nexus I9250
- partea II -

 Aceasta este o continuare a primului articol despre Samsung Galaxy Nexus, la aproximativ un an de la cumpărare. Voi încerca mai jos să evaluez funcțiile/facilitățile bazat pe experiența mea personală. Prima parte o găsiți aici.

 


Telefon
  Ca aparat de dat telefoane, Galaxy Nexus pierde față de telefoanele "neinteligente". În primul rând autonomia bateriei este mult mai mică, dacă folosești Internet sau jocuri bateria ține cam de dimineață până seara. Dacă nu îl deschizi ci doar aștepți telefoane, ține câteva zile.

  Personal mi se pare neplăcut să mai dau 1-2 click-uri în plus ca să ajung să dau un telefon. Avantajul este că agenda este sincronizată cu contul Google.



Internet
Merge destul de bine pentru citit RSS, acum din păcate a trebuit să înlocuiesc gReader cu Feedly, incă nu m-am obișnuit. Ecranul mare ajută, dar am încercat și unul puțin mai mic și a fost tot ok.

Autonomie
Cel mai mult consumă display-ul (chiar 50%), apoi jocurile și navigarea web. La tipul meu de utilizare (vreo 2 ore de citit știri pe drum) bateria ține cam 1 zi. Am încercat un Motorola RAZR I™ care ținea bateria cam 1 zi și jumătate (aceeași utilizare) și chiar contează acea jumătate de zi în plus, scade mult riscul de a rămâne în pană.


Lucruri învățate în timp
  • display-ul se zgârie totuși, probabil am făcut-o cu niște chei
  • camera se strică dacă telefonul cade pe jos de la nivelul mâinii. noroc că a fost în garanție.
  • capacul din spate s-a pătat de la husă
  • parcă update-urile de software l-au făcut sa meargă ceva mai lent (are Android 4.2.2 acum)
  • camera este un pic greu de accesat, îmi lipsește un buton special pentru asta
  • este foarte util un încărcător portabil, practic o mică baterie care se încarcă pe USB și scoate apoi curent pe USB
  • atenție cu setările de "background data", poți consuma foarte repede sute de MB pe GSM



Dacă v-a plăcut articolul, daţi vă rog un share :

2 comentarii:

Ionut spunea...

Galaxy Nexus este in continuare un telefon bun. Cu timpul insa dezavantajul lui cel mai mare este cantitatea limitata de RAM. Cei 693MB sunt insuficienti in ziua de azi, pentru Android 4.2.2 pentru Facebook si alte aplicatii care sunt permanent rezidente in memorie, iar acele incetiniri despre care vorbesti se datoreaza exact acestui fapt. De foarte multe ori telefonul este nevoit sa faca swap pentru a incarca programul ce tu vrei sa-l rulezi.

Un lucru e sigur, Galaxy Nexus m-a facut sa ma declar fan telefoanelor din gama Nexus, drept pentru care nu cred ca voi mai achizitiona un telefon non-Nexus.

Mihai Voicu spunea...

O problemă pe care am întâmpinat-o a fost că nu putea să instaleze driverul Samsung Galaxy Nexus pentru USB pe Win7. După câteva zile de încercări am descoperit că Win7 european, care nu are WMP (Windows Media Player) nu are nici suportul de MTP. Soluția pentru ca Win7 să vadă telefonul pe USB este (incredibil)... instalarea separată a Windows Media Player.

Facebook