AdSense - merită sau nu?

Am renunțat momentan să introduc reclame pe acest blog. Am experimentat cu AdSense începând de anul trecut, cu întreruperi, însă câștigul oferit nu merită poluarea blogului. Nu am sperat să câștig ceva semnificativ din blog, însă am fost curios cum ar merge.

Eram și curios dacă Google trimite mai mult trafic către site-urile cu reclamă de la ei. Răspunsul scurt este "nu", traficul a rămas relativ constant după activarea AdSense.


Am căștigat din reclamă, în total, spectaculoasa sumă de... €12.09. Nu o să-i ridic momentan, că e mai mare complicația să-i declar, însă o să donez această sumă plus încă ceva în scopuri caritabile. Am fost atent să ridic nivelul peste care se virează banii din reclamă. Ca idee, luna trecută am avut 7500 "Pageviews" (Google stats).


Sunt multe cauze care merită să fie ajutate, inclusiv prin donații. Personal, cred că una dintre cele mai importante cauze pentru societate ar trebui să fie sprijinirea copiilor inteligenți pentru a-și atinge potențialul, prin acces la educație suficient de bună. De aici pot veni viitoarele genii care să ne facă pe viitor viața un pic mai bună. E de asemenea foarte probabil ca, peste timp, unii dintre acești copii să aibă o contribuție determinantă la Space Colonization.