Perle din liceu (profesori) - lista completă

Lista completă de Perle, republicată aici întrucât pagina personală nu mai există:

Text original: "Nu doar elevii spun lucruri trăznite ! Perlele de mai jos sunt adunate de mine  de la profesori pe parcursul orelor mele de liceu, pe un carnețel pe care l-am regăsit de curând (2011). Să spunem că mă ajuta să mă concentrez la ce spun profesorii :)

S-a întâmplat în liceul Petru Maior, clasa de informatică, care a absolvit ca XII D în 1999, având ca dirigintă pe Maria Chirculescu.
"

Matematică
Am spus plus și am zis minus
Te gândești singur la ce aveți !
Eu vă las situația clară, în suspensie !
Îți dau un doi să nu-l poți duce tot trimestrul
De nespus de grea
Vorbește-n radiani !
Du-te la loc că rup catalogul de nu te vezi !
Enervându-mă nu mai dau același randament
Hai să spălăm tabla
Mai mare și egal cu zero
Vă rog să urmăriți tabla !
Făceți-vă  figura și mai manevrați acolo cu formulele
Logaritm zecimal în baza 3
Lasați-mă să fac catalogul !
Fii mai atentă și mai adunată puțin !
Cine mai șterge din tablă ?
D-aia am minte, s-o judec !
Logaritm bază obișnuită
Altcineva la loc !
Eu vreți să plec din clasă ?
Acesta este cazul cel mai care mi-a venit în minte
Tabel de varianțe
M-am uitat de câteva ori spre voi, da’ nu s-aude ...
De ce râzi în gura mare ?
Nu vreți să-nvățați de bun simț, o să-nvățați de groază ...


Dirigenție
V-ați cam obișnuit să plecați după ultimele două ore...
Asta e neamprostie, ăăă,...nemprostie !
Vă destrăbălați...
Cu consecințele de mai departe
Să-ți pun eu ție sare pe coadă ca să vii la școală ...

Fizică
Vedem noi ora trecută !
Lucrâm până nu-știu cât ...
E banal să n-o știi !

Informatică
Unde ne-am oprit data viitoare ?
Paranteze cu circumflex
Dacă veți urmări problema acasă în liniște, veți înțelege dacă nu veți vorbi
„Are hepatită !” ; „Și s-a făcut dezinsecție ?”
Cine-l ajută nu vorbește în cor !
Nu mai copiați mură-n gură !
Dacă nu iei măsuri și greutăți ...
MS-DOS 6.0 a apărut piraterat
Încetează cum face toată lumea !
Cheie invalidă
Așa pentru încurajare, un 5...
Produ date pe această structură
Ia ieși Paraschiv la tablă și termină cu povestitul !
Am vorbit aiurea
Vreți să vă fac nesimțiti ?
Tu profitezi de-această situație
Insuficiență la creier
Nu mai îmi tulburați insomniile !

Informatică (practică)
Putem să ne uităm acolo cu Nortonul, dar nu vedem nimic

Engleză
Puteți să încetați mai încet ?

Geografie
Unele este drept dintre ele se regenerează
Fluierați ca năstrușnicii !
Cuprul este mare conducător [de electricitate]
Să văd dacă nu mai am în altă parte de greșit

Fizică
Înlocuim forțat
Se produce mai repede sau mai ușor

Psihologie
Legături nervoase temporale
Scară cu etaj

Franceză
Î : „Ce înseamnă „anxieux” ?  R: „Neliniștit, virgulă, nerăbdător”
Vă rog, fiecare e atent la ce-l interesează !

Istorie
Cursuri de analfabetizare
Este impus acest dictat
Ce-i exteriorizarea asta pe alte planete ?

Chimie
Să nu știi al doilea termen din seria alchenelor mi se pare o chestie de bun simț
Poate acum vă intră mintea la cap ...
Să vă mai adaug ceva în plus

Biologie
Crocodilii trăiesc prin Nil, acolo în India
Ele au corpul acoperit de pene și păsări
Urechelniță, aia care mănâncă rădăcina la plante
Având forma unei rețea
Ați văzut la enciclopedie
Această mare semn de întrebare
Cum știți, citoplasma este un animal unicelular
[despre cristalin] Face curburile lor mai mari
Te-ascult acuma idiotule, să văd ce nu știi !
„Că calul”
Logic ca „bună ziua”
Puiul este născut cu lapte produs de glandele mamare


Română
Lipsă totală de interes și neseriozitate
Cum poți învăța poezie fără versuri ?
Ia jos !
Voi veniți în echipă : când vine unul, când celălalt ...
Tatăl era avocat, mama era moldoveancă