2016-09-28

Review Tableta Samsung Tab A T585 (2016), 10.1", Octa-Core 1.6 GHz, 2GB RAM, 16GB, 4G, White

Este model nou, acesta are 2GB RAM, ceea ce este minimul necesar în ziua de azi, după părerea mea. Suportă 802.11ac în banda de 5Ghz care este de obicei mai liberă - util dacă faceți streaming video din rețea - dacă routerul știe și el "ac". Vine cu ultimul Android (6.0).


Are și GPS la nevoie. Camera e bunicică dacă are lumină. I se poate pune și un SIM 4G dar eu o folosesc cu WiFi chiar și în deplasări, cu Hotspot portabil. Puteți încerca varianta fără 4G dacă nu aveți neapărat nevoie.

Am observat că varianta mai scumpă, cu Amoled, are "ghosting", adică rămâne urmă pe ecran de la ce este mai des afișat - vizibil la tabletele expuse. Varianta asta cu TFT nu are.

Tableta are 8 procesoare A53. Există variante mai scumpe care au 4 dintre procesoare ceva mai puternice - A57, în arhitectură bigLITTLE, însă am auzit de niște bug-uri software legate de aceste platforme. Până acum n-am simțit nevoie de procesor mai puternic, probabil consumă și mai repede bateria. De fapt contează mai mult placa video (GPU) la jocuri și play video (are Mali-T830 MP2).

Ca și "cons":

  • Are câteva programe "bloatware", însă nu foarte deranjante
  • Ar fi meritat să aibă 32GB RAM, se poate pune card SD însă, dar nu e același lucru
  • Camera din spate este un pic ieșită în afara planului
  • Dacă ții tableta pe lățime pentru film, difuzoarele sunt ambele pe o parte, nu oferă senzație stereo
  • La play video din rețea cu VLC, după ce intră în standby are apoi mici glitch-uri pe video, care dispar la reboot. Nu mi-e clar dacă e de la VLC sau de la tabletă, oricum pare mai degrabă software.


Per ansamblu este o tabletă excelentă, mai ales prin timpul neașteptat de mare de baterie.

Niciun comentariu:

Facebook