Băsescu, PDL, mitingul și colegul


Băsescu, PDL, mitingul și colegul

  Un coleg de serviciu mi-a spus cam așa : "Eu nu am ce căuta la mitingul PDL, pentru că nu sunt PDL-ist. Protestul meu va fi la vot, împotriva suspendării și pentru apărarea statului de drept". Nu se votase încă suspendarea, dar rezultatul era previzibil.

  Sincer să fiu, nici eu n-am fost entuziasmat de un miting la care vine Vasile Blaga. Chiar nu-mi amintesc să-l fi văzut măcar că simulează că ar susține reformele pe care PDL le-a promis și nu prea a reușit să le livreze. Oameni ca el au făcut ca PDL să ajungă cu credibilitatea atât de jos încât USL ar putea rămâne practic fără opoziție la viitoarele alegeri. Și fără opoziție este foarte rău, înseamnă abuzuri și furt la maxim.


Dacă v-a plăcut articolul, daţi vă rog un share :