Un an de blogging


Un an de blogging

Se implineste un an de cand am inceput sa scriu acest blog. Am inceput cu articolul "Prea multa informatie". De atunci am mai contribuit si eu la "si mai multa informatie". In total am scris 62 articole, cam unul si ceva pe saptamana - aveti lista in drepta, la "Arhivă blog".


Va multumesc pentru ca v-ati facut timp si ati citit, si imi cer scuze daca uneori articolele au fost mai lungi decat minimul necesar. Uneori am mai gresit ortografia, cititorii m-au ajutat sa le mai corectez.


Planuri de viitor
  • Planuiesc sa continui cu minim un articol pe saptamana, poate si o pastila mai scurta in mijlocul saptamanii din cand in cand.
  •  O sa continui ciclul review-urilor de carti, dar nu foarte des pentru ca am o viteza de citire cam mica. Va invit si pe voi sa contribuiti cu mici review-uri la carti pe care le-ati gasit interesante. Puteti insera aceste review-uri ca si comentarii. Daca cartea are un pic de legatura cu subiectul cartii din articol este perfect, dar nu neaparat necesar.
  • In premiera absoluta voi incepe sa scriu cu diacritice, întrucât micşorează ambiguitatea mesajului şi face citirea fonetică. Fără diacritice, "fata" s-ar putea citi ca "fată" sau "faţa" sau "faţă" sau chiar "făta". Am găsit un layout de tastatură româneasca care pare mai uşor de folosit decât cea clasică, care la mine ar interfera cu layout-ul de tastatură engleză cu care sunt obişnuit. Aceast layout formează dicriticele cu Alt-dreapta şi litera corespunzătoare (a pentru ă, i pentru î, t pentru ţ si q pentru â). I se spune tastatură "Romania Cedilla" sau "tastatură românesca pentru programatori". Vă rog să fiţi indulgenţi când voi mai uita să pun diacritice în unele locuri. Vestea bună este ca poate voi fi motivat să scriu articolele mai condensate.

  Că veni vorba, o sa închei aici, nu înainte de a-mi ura în noul an de blogging mai multe comentarii din partea voastră, pentru că îmi doresc să vă aflu părerea, despre orice subiect. Nu uitaţi că puteţi afla mai uşor când apar noi articole folosind RSS/Atom.



Republicarea articolelor este permisă cu citarea autorului