Domo vinde produse expuse or reparate ?

 Domo vinde produse expuse or reparate ?


  Mi-am cumpărat de la Domo un televizor Samsung LE32C650. Preţul a fost bun faţă de piaţă, dar am avut surpriză să descopăr 2 şuruburi forţate şi o mică zgârietură pe capac. Alte probleme nu am găsit (pixeli morţi de exemplu), dar totuşi produsul mi se pare că se încadrează mai degrabă la "resigulate". Dacă vroiam resigilat îl puteam lua din altă parte, cu discountul de "resigilat" cred că ieşeam chiar puţin mai ieftin.

 În afară de asta s-au mişcat destul de bine, mi l-au testat în magazin, m-au lăsat să bag stick-ul USB să verific pixelii cu diferite patternuri de culoare. Ar fi trebuit să mă sesizez că cutia era lipită manual cu bandă adezivă când l-au desfăcut pentru teste. Deşi m-am uitat pe spate, nu am observat şuruburile forţate până  am ajuns acasă.


Le-am scris pe adresa de comandă

Mihai Voicu: "Am ridicat comanda din magazin, funcţionează ok, dar...

Ajuns acasă am observat 2 şuruburi de la capacul din spate care prezintă urme de forţare la strângere. De asemenea capacul din spate prezintă o uşoară zgârietură. Nu aş vrea să am probleme în privinţa garanţiei, dacă voi avea nevoie vreodată. Atasez 5 fotografi.  In mod ciudat, piciorul era fixat orientat uşor lateral.


Nu mă deranjază în sine zgârietura şi şuruburile forţate, dar sunt uşor dezamăgit, îmi lasă impresia că produsul nu este nou, ci a fost reparat. Aş dori să aflu poziţia dumneavoastră în legătură cu această situaţie.


 Mulţumesc."


Domo: "In primul rand va multumim pentru ca ati ales Domo, dar mai ales pentru ca ne-ati adus la cunostinta aceasta situatie neplacuta!

Regretam intamplarea relatata de dumneavoastra si va asiguram ca Domo cauta permanent solutii pentru imbunatatirea relatiei cu clientii, carora le ofera constant produse si marci noi, servicii de calitate si ii pozitioneaza intotdeauna in centrul preocuparilor, depunand toate eforturile pentru a-i multumi.

Deoarece Domo isi respecta angajamentele fata de clienti, dorim sa venim in intampinarea dumneavoastra, cu propunerea de acordare a unei reduceri pentru orice achizitie ulterioara din magazinele noastre. Pentru a beneficia de acest discount, este suficient sa raspundeti acestui mesaj inainte cu cel putin 2 zile inainte de achizitie, mentionandu-ne produsul dorit si modalitatea de achizitie (ridicare din magazin, livrare la domiciliu), astfel incat sa putem discuta toate detaliile necesare.



De asemenea, va asiguram ca in urma reclamatiei dumneavoastra, se vor lua toate masurile necesare pentru evitarea, pe viitor, a astfel de intamplari.



In speranta ca acest incident nu va afecta colaborarea noastra viitoare, asteptam decizia dumneavoastra in vederea transmiterii in timp util catre personalul magazinului a tuturor informatiilor necesare si va ramanem la dispozitie pentru alte informatii.



Cu stima,



Raluca Cîmpeanu"


Analiză

  Răspunsul a fost abil, dar nu a negat niciodată că produsul a fost reparat sau resigilat. Eu merg mai degrabă pe ipoteza că a fost expus în magazin, doar şuruburile de lângă picior sunt forţăte, probabil un ... nepriceput dar puternic a crezut că sunt şuruburile de la picior. Mă bazez şi pe faptul că piciorul era ferm blocat pe o poziţie oblică faţă de planul televizorului, ca şi cum televizorul ar fi fost montat "rotit" faţă de picior.

  Nu am mai returnat televizorul, deşi eram în cele 10 zile de returnare fără motiv. Măcar pe ăsta l-am testat, nu are pixeli morţi, riscam să îl schimb cu unul mai bine cosmetizat dar cu vreo problemă (un singur pixel mort nu se schimbă). Recunosc că a fost şi lenea un motiv.
 
Un alt motiv pentru faptul că am dat email a fost să nu am probleme apoi la o eventuală garanţie, ar fi culmea să spună că eu am umblat în el.

  Ar fi fost mai frumos din partea lor să se ofere să-l schimbe cu unul sigilat, poate nu aş fi acceptat, dar ar fi fost o dovadă de bună credinţă din partea lor.


 Concluzie

 Mă voi gândi de două ori înainte să mai cumpăr alt produs de la Domo după problema pe care am întâmpinat-o, mai ales dacă ţin neapărat să fie sigilat.

 Am scris acest post ca să fie găsit de cei care evaluaează diferite opţiuni de cumpărare. Dacă fiecare va face aşa, firmele cu probleme vor trebui să-şi schimbe atitudinea. Dacă aţi avut şi voi o experienţă negativă cu Domo, băgaţi un comentariu !


Dacă v-a plăcut articolul, daţi vă rog un share :