Proiectul secret

De jumătate de an am început, în secret, să scriu un blog în limba engleză. Obiectivul este să tratez acolo subiectele pe care mi-ar plăcea să le discut într-un cerc mai larg decât cel național.


Am experimentat să văd ce se întâmplă fără nicio mediatizare și vă pot spune rezultatul: NIMIC. Au fost zile întregi fără nici măcar o vizită întâmplătoare, deși Google indexase site-ul. Blogul curent, deși nu este scris într-o limbă de circulație internațională, are un pic mai multe vizite.

Dacă algoritmul Google nu s-a schimbat foarte mult, relevanța site-ului este calculată pe baza link-urilor dinspre alte site-uri. Astfel, șansa ca un posibil cititor interesat să nimerească pe un blog nou și ne-mediatizat activ este practic nulă. "Internet can be a lonely place..." ;)

Acestea fiind spuse, vă prezint mai jos "my english blog". Îmi cer scuze celor care nu sunt cunoscători de limbă engleză și celor care... cunosc prea bine limba engleză ;)

Ca și pe acest blog, vă puteți abona prin RSS și prin Email pentru a primi articolele viitoare de pe blogul meu în limba engleză. Blogul în limba română va rămâne dedicat subiectelor de interes mai local (România).

Mă va ajuta să faceți share (Facebook, Google, etc) la articolele care vi se par interesante, în special spre publicul de limbă engleză. Mulțumesc.

Vă prezint deci fratele acestui blog. Găsiți în dreapta lista articolelor:

https://meaningofstuff.blogspot.com/

(aka "The strange theory")

Numai bine,
Mihai